Noteikumi

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA “Almon BSC”, vienotais reģ.Nr. 40103904102 (turpmāk tekstā – Almon BSC) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā AlmonBSC piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
  2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.almonbsc.lv, mobilajā lietotnē,  vai pa tālruni: +371 28498888.
  3. Visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%.  Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
  4.  Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties ar bankas pārskaitījumu vai ar norēķinu karti tiešsaistē (Online). Maksājums ir iespējams ar jebkura veida norēķinu karti (VISA, MasterCard ). Tiešsaistes (Online) apmakse ar norēķinu karti tiek veikta, ievadot kartes datus. Tiklīdz banka apstiprina maksājumu, summa tiek rezervēta uz kartes un pasūtījums automātiski tiek nodots izpildei.
  5. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas  rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.Mēs izmantosim jūsu personas datus tehnisko administrēšanu no vietnei ir nepieciešams, lai nodrošinātu jums piekļuvi specifisku informāciju vai sazinātos ar jums. Darbinieki AlmonBSC nekad koplietot jūsu personīgo informāciju trešajām pusēm, un apņemas ievērot konfidencialitātes līgumu.
  6. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no divam preces saņemšanas veidiem: pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā Omniva vai PastaStacija.
  7. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt 3 darba dienu laikā no brīža, kad Almon BSC paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.
  8. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, rūpīgi izlasiet preces lietošanas instrukciju un lietojiet preci tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
  9. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 “Noteikumi par Distances līgumu” (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Jūs varat atteikties no preces tikai gadījumā, ja prece nav lietota vai bojāta. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: almon.bsc@gmail.com vai pa tālruni: +371 28498888, norādot pasūtījuma numuru un datumu.
  10. Preces atteikšanās gadījumā, Almon BSC atgriež klientam atpakaļ par preci iztērēto Almon BSC naudu, ja tāda ir bijusi.
  11. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas.